پلاگین ها , قالب های ناپ کامرس

جایی برای دسترسی به ابزار ناپ کامرسی

پلاگین ها , قالب های ناپ کامرس

جایی برای دسترسی به ابزار ناپ کامرسی

در این وبلاگ، میتوانید به پلاگین ها، قالب ها و ویجت های ناپ کامرسی دسترسی داشته باشید

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
۲۷ فروردين۱۱:۱۴

سلام به همگی

امروز با پست معرفی ناپ کامرس با شماییم تا ببینیم اصلا "چرا ناپ کامرس؟"


people-choice-award-winner-2015

 

ناپ کامرس یک نرم افزار متن-باز است که توسط تیمی متعهد پشتیبانی می شود

فروشگاه ساز nopCommerce یک نمونه عالی از یک محصول متن-باز است:

توسعه دهندگان سراسر دنیا می توانند به رایگان و بطور شفاف به آن دسترسی داشته باشند. این محصول از سال 2008 توسط تیمی حرفه ای توسعه یافته و پشتیبانی می شود.

تاکنون بیش از 35 نسخه از ناپ کامرس منتشر شده است. پیشنهادات انجمن و آخرین تمایلات در اینترنت، توسط تیم nopCommerce  بطور دقیق تحلیل شده و در جدیدترین نسخه ها پیاده سازی می شود. نسخه ها مشتری گرا هستند، به این معنی که ما فقط تکنولوژی های پایدار را اجرا می کنیم که عملکرد فروشگاه آسیب نبیند.

امروزه اکوسیستم ناپ کامرس بصورت زیر است:

  • بیش از 130شرکت همکار در زمینه راه حل
  • 10 شرکت همکار در زمینه میزبانی وب
  • بیش از20 شرکت همکار در زمینه فن آوری در بیش از 40 کشور
  • قسمت "بازار" فروشگاه ساز به طور مداوم در حال رشد است

 

nopcommerce-multi-platform-store-maker

 

قدرتمند، امن و مقرون به صرفه

ناپ کامرس راه حلی منحصر بفرد در زمینه ی ارائه ی نسبت باور نکردنی از قیمت به ارزش است. فروشگاه ساز ناپ کامرس رایگان است، اما در عین حال قادر به اجرای پروژه های جدی، با کمترین هزینه مالکیت در صنعت تجارت الکترونیک است.

این فروشگاه ساز می تواند در عرض چند دقیقه راه اندازی شود و سپس به راحتی برای پشتیبانی از میلیون ها محصول و صدها بازدید کننده ی همزمان آماده خواهد بود.nopCommerce با Azureو وب  فرم ها سازگار است. این پلتفرم امن و مطمئن است و از زمان راه اندازی آن در سال 2008 تنها یک پچ امنیتی داشته است.

 

nopcommerce-responsive-store-maker

 

پلت فرم تجارت الکترونیک یکپارچه برای رفع نیازهای مختلف صاحبان فروشگاه

با وجود اینکه ناپ کامرس متن-باز و رایگان است، اما می تواند امکانات گسترده ای از ابزارهای تجارت الکترونیک که معمولا در نسخه های سازمانی یافت می شوند را در اختیار شما قرار دهد.

ناپ کامرس سرشار از ویژگی ها و گزینه های قابل تنظیم برای پاسخگویی به نیازهای خاص هر صاحب فروشگاه است. تنها کافیست به لیست گسترده ی امکانات فروشگاه ساز ما سر بزنید.

مطمئن باشید که nopCommerce می تواند در هر زمان، از عهده سفارشی سازی هایی که کسب و کار شما به آن نیاز دارد، بربیاید: می توانید برای اصلاح و بهبود آن، روی توسعه دهندگان تایید شده و یا شرکای ما در زمینه راه حل حساب کنید. در بازار ما هزاران مورد ادغام با پرداخت، حمل و نقل و نرم افزار اتوماسیون بازاریابی وجود دارد.

 

nopcommerce-is-easy-to-develop

 

سهولت کار برای توسعه دهندگان و طراحان

فروشگاه ساز nopCommerce نوعی معماری پلاگین قابل گسترش و مکانیزم های آن را ایجاد می کند که بدون تحت تاثیر قرار دادن هسته، به خوبی کار می کند. کد پایه از بهترین شیوه ها مانند سر و سامان دادن به کنترل، جداسازی وابستگی ها، ORM، نگاشت خودکار و غیره بهره می برد و همیشه با آخرین نسخه های ASP.NET MVC به روز می شود.

فروشگاه nopCommerce به دلیل معماری خوب و قابل پیش بینی اش، به راحتی و در زمان کمتری در مقایسه رقابتی با سایر راه حل های خرید می تواند اصلاح شود. این فروشگاه ساز تنها سبد خرید با ویژگی های عالی در ASP.NET MVC با مدیریت وابستگی از طریق Autofacاست که هر دو با MVC و کد سفارشی شما ادغام خواهند شد. توسعه ی ناپ کامرس به دلیل آماده بودن برای استفاده از لایه داده ها با استفاده از جدیدترین چهارچوب موجودی باCode First  و API Fluent بسیار آسان است.

مدیریت کاربری ساخته شده با تمام ویژگی های مورد نیاز مانند احراز هویت خارجی، بازیابی رمز عبور، OpenId، و ACL (لیست کنترل دسترسی)، اجازه مدیریت مجوزهای جزئی را به شما می دهد. همه چیز در ناپ کامرس %100 قابل گسترش بوده و عمدتا به دلیل این واقعیت است که بر اساس ASP.NET MVC  بوده و از این فن آوری به درستی استفاده می کند.

 

آمار nopCommerce

 

  •           بیش از 1،800،000 دانلود
  •           استفاده شده توسط برندهای محبوب مانند ولوو، پوما، ریبوک، مراقبت از پوستDHC، کلمبیا، مد ایندیا، اسپیدو و غیره
  •           بیش از 220،000 اعضای انجمن ثبت شده
  •           بیش از 130 شرکت همکار در زمینه راه حل از بیش از 40 کشور
  •           بیش از 1500 پلاگین شخص ثالث، تم ها، بسته های زبان از بیش از 400 فروشنده
  •            3 کنفرانس سالانه برگزار شده است.
  •           500000  بار دانلود پلاگین ها و تم های رایگان
aria ariyaei | ۲۷ فروردين ۹۷ ، ۱۱:۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی